redos producent nadwozi ciężarowych

Infolinia 61 445 24 00

Przyczepy

Przyczepa stanowi idealne dopełnienie zabudowy samochodu ciężarowego. Popularne „zestawy” znacząco zwiększają przestrzeń ładunkową, co przekłada się bezpośrednio na obniżenie kosztu transportu. Dopuszczalna długość  samochodu ciężarowego z przyczepą wynosi aż 18,75 m, a ciągników z naczepą tylko 16,5 m. Zestawy REDOS z przyczepą mogą zabrać aż 38 palet, przy czym objętość ich wnętrza dochodzi do 120 m3, a zatem jest o 20 m3 większa niż rekordowych pod tym względem naczep typu Mega!

  • przyczepa

    Przyczepy jednoosiowe (od 4 500 – 10 990 kg DMC) to idealne rozwiązanie dla firm specjalizujących się w przewozach lekkich ładunków przestrzennych o kubaturze do 120 m3 i masie nieprzekraczającej 12 ton. Zestaw z jednoosiową przyczepą REDOS wykorzystywany w relacjach PL-UE-PL może przełożyć się na znaczne obniżenie kosztów transportu (w stosunku do ciągnika z naczepą).

  • prz 2os

    Przyczepy dwuosiowe (od 10 000 – 19 000 kg DMC) to rozwiązanie przystosowane specjalnie dla cięższych ładunków; dają większe możliwości montażu dodatkowego osprzętu np. windy samozaładowczej, a podnoszona jedna oś zwiększa możliwość optymalizacji kosztów.

Sprawdź wersje tej zabudowy:

  • Podstawowe dane techniczne (9 000 - 10 990 DMC)

    prz 1os
    [A] Długość całego pojazdu 8 000 ÷ 12 000
    [B] Zwis przedni 6 000 ÷ 8 000
    Zwis tylny 3 000 ÷ 4 500
    [C] Długość od osi do początku zabudowy 3 500 ÷ 6 000
    [D] Długość dyszla max 2 500
    [E] Wysokość od podłoża do platformy 800 ÷ 1 000
    [F] Wysokość pojazdu w stanie gotowości 2 850 ÷ 4 000
    [G] Wysokość do osłony anty rowerowej max 550
    [H] Wysokość od podłoża do oka dyszla 350 ÷ 700
    [I] Wysokość do tylnego zderzaka max 550
    [J] Szerokość osi 2 300 ÷ 2 480
    [K] Szerokość zderzaka 2 200 ÷ 2 480
    [L] Rozstaw kół 1 830 ÷ 2 100
    [M] Szerokość pojazdu 2 550
    [N] Szerokość robocza max 2 500
    [O] Długość przestrzeni ładunkowej 6 000 ÷ 9 700
    [P] Długość zabudowy 6 000 ÷ 9 850
    [R] Położenie środka ciężkości 400 ÷ 600

    Przygotowujemy przyczepy w wersjach DMC 4 500 - 5 990kg; 9 000 -11 990kg; 10 000-12 000kg; 16 000 - 19 000kg

Sprawdź wyposażenie zabudowy Jednoosiowe

  • prz klin Kliny do kół z mocowaniem
  • prz klucz Klucz do kół
  • prz nadkola Nadkola z tworzywa sztucznego
  • prz zapas Koło zapasowe
  • plnd fart Błotniki z fartuchami antyrozbryzgowymi
  • furg odboj Odbojniki rolkowe na tylnym obrzeżu
  • prz osl Uchylne osłony przeciwnajazdowe (aluminiowe)
  • prz przod Przednia noga podporowa
  • prz tyl Tylne nogi podporowe

SPECYFIKACJA PODWOZIA PRZYCZEPY

4 500 - 10 990 KG DMC10 000 - 12 000 KG DMC16 000 - 19 000 KG DMC
Oś - 1 x 5 500 kg / 1 x 11 000 kg Osie - 2 x 5 500 kg Osie - 2 x 9 000 kg
Ogumienie 235/75 R17,5 z felgą stalową - 4 + 1 szt Ogumienie 235/75 R17,5 z felgą stalową - 4 + 1 szt Ogumienie 265/70 R19,5 z felgą stalową - 8 + 1 szt
Dyszel rurowy z okiem fi40, z nogą podporową Dyszel rurowy z okiem fi50, z nogą podporową
Hamulce bębnowe z automatyczną regulacją siły hamowania Hamulce bębnowe lub tarczowe z automatyczną regulacją siły hamowania
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania, zgodny z ECE, z ABS/EBS
Lekka konstrukcja stalowa spawana ze stali wysokogatunkowej, ocynkowana ogniowo
Zawieszenie pneumatyczne
Tylne nogi podporowe 2 szt.
Instalacja elektryczna 24V, zgodna z wymogami przepisów KD i ECE
Zderzak tylny aluminiowy wg przepisów EU
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej, oświetlenie obrysowe
Oświetlenie żarówkowe ASPOCK
Uchylne osłony przeciwnajazdowe (aluminiowe, anodowane)
Kliny pod koła z uchwytami 2 szt.
Błotniki z chlapaczami, winda koła zapasowego 1 szt.

Nasze przyczepy zabudowujemy zgodnie ze standardami wykończenia zabudów plandekowych - SPRAWDŹ!

Materiały do pobrania