logo redos

Infolinia 61 445 24 00

Nadwozia plandekowe

Najbardziej popularny typ zabudowy pojazdów dostawczych - cechą charakterystyczną jest obniżona masa własna uzyskana poprzez zastosowanie ścian w formie plandeki. Nasze zabudowy CURT-Trail to solidne wykończenie, wysoka szczelność, wytrzymała ściana przednia oraz specjalna konstrukcja zapewniająca bezpieczeństwo przewożonego ładunku.

 

Nadwozia CURT-Trail dostępne są w trzech wersjach wyposażenia: Easy, Standard, Premium

  • nadwozia planekowe

    CURT-Trail PREMIUM to typ zabudowy znakomicie wyposażony w podzespoły markowych zachodnich producentów, lekką aluminiową konstrukcję, odsuwaną ścianę boczną w postaci kurtyny, wypinane i przesuwne kłonice, rozsuwany i podnoszony dach - umożliwiający boczny i górny załadunek, wysoką szczelność, oraz wzmocnioną plandekę zgodną z certyfikatem bezpieczny ładunek (CODE XL). CURT-Trail PREMIUM polecany jest szczególnie tam, gdzie liczy się każdy kilogram masy własnej, wyjątkowa wytrzymałość i funkcjonalność oraz długie, bezawaryjne użytkowanie.

  • zabudowa plandeka

    CURT-Trail STANDARD to uniwersalny typ zabudowy plandekowej łączący wytrzymałość, funkcjonalność oraz rozsądną cenę. Charakterystycznymi elementami są: odsuwana ściana boczna w postaci kurtyny, przesuwne kłonice, wysoka szczelność. CURT-Trail STANDARD polecany jest szczególnie tam, gdzie liczy się wytrzymałość, boczny załadunek czy odpowiednia wysokość wewnętrzna.

  • produkcja nadwozi plandekowych

    CURT-Trail EASY to podstawowy typ zabudowy plandekowej; wyróżnia go solidna konstrukcja w najlepszej cenie. CURT-Trail EASY polecany jest tam, gdzie liczy się najlepsza relacja jakości do ceny, a sposób załadunku nie odgrywa istotnej roli.

Który jest idealny dla Ciebie?

Porównaj modele zabudów plandekowych >

Sprawdź wersje tej zabudowy:

  • Podstawowe dane techniczne (przykładowa zabudowa 12 ton)

    plnd schemat
    [A] Długość nadwozia 4 600 ÷ 9 600
    [B] Wysokość pojazdu (w stanie gotowym do jazdy) 900 ÷ 4 000
    [C] Długość przestrzeni ładunkowej 4 500 ÷ 9 500
    [D] Wysokość przestrzeni ładunkowej 2000 ÷ 3 100
    [E] Wysokość od podłoża do platformy 850 ÷ 1 300
    [F] Rozstaw osi 4 000 ÷ 7 000
    Długość całego pojazdu 8 000 ÷ 12 000
    Szerokość pojazdu 2 550
    Szerokość przestrzeni ładunkowej max 2 480
    Zwis przedni 3 500 ÷ 6 000
    Zwis tylny 1 000 ÷ 4 000

    Przygotowujemy zabudowy dla pojazdów DMC 3,5t; 8t; 12t; 15t; 18t; 26t

Sprawdź wyposażenie zabudowy EASY

  • easy kontur Oznakowanie konturowe
  • easy obrys Tablice odblaskowe tylne
  • easy obrys Oświetlenie obrysowe
  • plnd skrz Skrzynka narzędziowa z tworzywa zamykana na klucz, 600x415x460 mm
  • plnd fart Błotniki z fartuchami antyrozbryzgowymi
  • skrz stopien Stopień aluminiowy naburtowy
  • stand oslony Uchylne osłony przeciwnajazdowe (aluminiowe)
  • easy linka System linki celnej z uchwytami do nawijania
  • plnd pas Pasy naciągające 4m, 2-tonowe

Warianty wyposażenia nadwozia plandekowego

Każdą zabudowę projektujemy bezpośrednio pod wymagania naszych klientów. Uwzględniając te wymagania oferujemy również bogate wyposażenie dodatkowe.

Rama pośrednia:
  • Aluminiowa
Przednia ściana:
  • W całości ze sklejki 24 mm
  • W całości z aluminium wzmocniona dodatkowo sklejką 6,5mm
Boki:
  • Burta aluminiowa 400mm
  • Odeskowanie aluminiowe
  • Plandeka w postaci firany suwanej
  • Plandeka wzmacniana siatką
  • Wewnętrzna kotara ochronna na ścianach bocznych
Podłoga:
  • Grubsza sklejka
  • System mocowania ładunku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
  • Samonośna aluminiowa podłoga
Tył
  • Odeskowanie aluminiowe
  • Drzwi z profili aluminiowych
  • Klapka na amortyzatorach gazowych dostosowana pod windę
Dodatki:
  • Skrzynia narzędziowa o zwiększonej pojemności
  • Zbiornik na wodę 30l z pojemnikiem na mydło
  • Nadruk grafiki reklamowej klienta
  • Spoiler dachowy
  • Wyposażenie umożliwiających przewóz materiałów niebezpiecznych (ADR)
  • Pojemnik na gaśnice
  • Dostosowanie do wymogów Nauki jazdy
Inne:
  • Winda koła zapasowego
  • Winda samozaładowcza

Dopełnieniem całości może być przyczepa jedno- lub dwu- osiowa na niskim sprzęgu, zabudowana w taki sam sposób jak nadwozie samochodu

Dostępne są również wersje wyposażenia PREMIUM oraz STANDARD.

Materiały do pobrania