INFOLINIA

Zapytaj o zabudowę ciężarową

– Obniżona masa własna

– Solidne wykończenie

– Sprawdzone rozwiązania

– Niższe koszty transportu

 

ZABUDOWA FIRANA

Wysyłam...

Błąd serwera.

Odebraliśmy Twoją wiadomość.

ZABUDOWY FIRANY W OFERCIE REDOS

NADWOZIE

EASY

NADWOZIE STANDARD

NADWOZIE PREMIUM

CURT-Trail EASY to podstawowy typ zabudowy firany. Wyróżnia ją solidna konstrukcja w Atrakcyjnej cenie. Zabudowę ciężarową polecany tam, gdzie liczy się najlepsza relacja jakości do ceny, a sposób załadunku nie odgrywa istotnej roli.

CURT-Trail STANDARD to uniwersalny typ zabudowy plandekowej, łączący wytrzymałość, funkcjonalność oraz rozsądną cenę. Charakterystycznymi elementami są: odsuwana ściana boczna w postaci kurtyny, przesuwne kłonice, wysoka szczelność. Polecany szczególnie tam gdzie, gdzie liczy się wytrzymałość, boczny załadunek czy odpowiednia wysokość wewnętrzna.

CURT-Trail PREMIUM to znakomicie wyposażony typ zabudowy w podzespoły markowych zachodnich producentów, lekką aluminiową konstrukcję, odsuwaną ścianę boczną w postaci firany, wypinane i przesuwne kłonice, rozsuwany i podnoszony dach - umożliwiający boczny i górny załadunek, wysoką szczelność, oraz wzmocnioną plandekę zgodną z certyfikatem bezpieczny ładunek (CODE XL). Polecany szczególnie tam, gdzie liczy się każdy kilogram masy własnej, wyjątkowa wytrzymałość i funkcjonalność oraz długie bezawaryjne użytkowanie.

DANE TECHNICZNE ZABUDOWY FIRANY

 (przykładowa zabudowa 12 ton)

[A] Długość nadwozia

[B] Wysokość pojazdu (w stanie gotowym do jazdy)

[C] Długość przestrzeni ładunkowej

[D] Wysokość przestrzeni ładunkowej

[E] Wysokość od podłoża do platformy

[F] Rozstaw osi

Długość całego pojazdu

Szerokość pojazdu

Szerokość przestrzeni ładunkowej

Zwis przedni 3 500

Zwis tylny

4 600 ÷ 9 600

900 ÷ 4 000

4 500 ÷ 9 500

1 800 ÷ 2 800

850 ÷ 1 300

4 000 ÷ 7 000

8 000 ÷ 12 000

2 600

2 480

3 500 ÷ 6 000

1 000 ÷ 4 000

BUDOWA NADWOZIA FIRANY REDOS

We wszystkich typach nadwozi plandekowych REDOS wykorzystano podłużnice stalowe lub aluminiowe z obrzeżem aluminiowym anodowanym, dzięki czemu konstrukcja jest niezwykle lekka. Podłoga wykonana z impregnowanej wodoodpornej sklejki, ze specjalną warstwą antypoślizgową, o grubości 24 mm została z kolei wyposażona w 14 uchwytów do mocowania ładunków.

Klienci, którzy cenię sobie niezawodność i lekkość nadwozi firan, chętnie wybierają model CURT-Traill Premium o doskonałej konstrukcji ścian bocznych z plandeką typu firana na wózkach VERSUS. Istotną zaletą nadwozi Premium i Standard jest zastosowanie systemu rozsuwanych kłonic, które umożliwiają swobodny boczny załadunek wózkiem widłowym. Biorąc pod uwagę, że zdecydowana większość transportowanych obecnie ładunków jest spaletyzowana i ma ściśle określoną wysokość, która pozwala maksymalnie wykorzystać przestrzeń załadunkową naczep, konstrukcja nadwozi Premium oraz Standard spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających przewoźników. W standardowych naczepach operator wózka widłowego ma bowiem niewiele luzu nad ładunkiem, co wymusza ostrożność i tym samym prowadzi do wydłużenia czasu załadunku. Aby wyeliminować ten problem nadwozia firany REDOS Premium oraz Standard zostały wyposażone w mechanicznie podnoszony dach oraz system rozsuwania tylnych słupków na boki.

NADWOZIE FIRANA W WARIANCIE EASY, STANDARD ORAZ PREMIUM

W wariancie Easy kłonice są stałe i demontowane, zaś dla modelu Standard przewidziano kieszenie bez integracji na listwy. W nadwoziach firanach typu Standard i Premium plandeki są napinane przy pomocy zapadkowego systemu bocznego, w systemie pionowym występują natomiast specjalne klamry stalowe. W wersji uproszczonej plandeka z oczkami jest montowana na linkę celną. Istotna różnica występuje w budowie ściany przedniej, która jedynie w modelu Premium została wykonana w całości z paneli aluminiowym anodowanych na pełnej wysokości. Dla pozostałych wariantów nadwozi sklejka została zaimpregnowana, dzięki czemu nie pochłania wody. Niestety, nie posiada dodatkowej wewnętrznej warstwy ochronnej (tak jak model Premium), przez co jest bardziej narażona na uszkodzenia mechaniczne.

W ścianie tylnej standardowo instalowane są słupy aluminiowe anodowane wyposażone w dodatkowe kieszenie na listwy boczne. Drzwi tylne posiadają dwa skrzydła wykonane z pełnych profili aluminiowych, co dodatkowo nadaje im lekkości. W modelach Premium i Standard występują zewnętrzne zamknięcia rurowe. Zrezygnowano z systemu klasycznych burt przykrytych plandeką z oczkami na linkę celną – jedynie w modelu Easy zachowano tę funkcjonalność.

Plandeka PCV o gramaturze 900 g/m2 wykorzystywana w nadwoziach firanach jest odporna na rozerwanie, wytrzymała i wodoodporna. Zastosowanym typem mocowania jest mocowanie górne, wzbogacone o gęste pasy naciągowe dolne, które gwarantują, że nawet w przypadku mocnego przechyłu, ładunek nie wyleci na drogę. Dużym udogodnieniem oferowanym przez REDOS jest funkcja dwustronnego podnoszenia dachu, co daje możliwość załadunku długich elementów przy pomocy suwnicy i dźwigu. Zastosowanie tak funkcjonalnych rozwiązań sprawia, że nadwozia firany cieszą się dużym zainteresowaniem wśród przewoźników, którzy cenią sobie wszechstronność i prostotę obsługi.

REDOS – PLANDEKI Z GWARANCJĄ JAKOŚCI

Certyfikaty

Nasze naczepy posiadają certyfikacje Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzające bezpieczeństwo przewożonego ładunku wg. normy EN 12640 oraz EN 12642 CODE XL oraz DCE 9.5 w zakresie wytrzymałości nadwozia/zabudowy kurtynowej typ CURT-Trail.

© REDOS 2015 Wszelkie prawa zastrzeżone

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies.

INFOLINIA